2015. augusztus 12., szerda

Fényes Szabolcs - Gábor Andor



A MINISZTER BELÉPŐJE

Fényes Szabolcs – Gábor Andor
Az illiberális demokrácia éke
című nagyoperettjéből


Parlamentben, parlamentben
Jobbra mentem, balra mentem,
– ha a polgár tudná aztat,
némelyik párt mint szavaztat! –
Tekintélyem hízott menten
Parlamentben.
Parlamentben.


Bizottságban, bizottságban
Jó képeket biz ott vágtam,
– ha a polgár tudná aztat,
némelyik párt mint szavaztat! –
Elveken magam nem rágtam
Bizottságban.
Bizottságban.


A kormányban, a kormányban
Tettem-vettem, mikor hányban,
– ha a polgár tudná aztat
némelyik párt mint szavaztat! –
Tárcák között botorkáltam,
A kormányban.
A kormányban.


Parlamentben, a kormányban
Eleinte néha hánytam,
– ha a polgár tudná aztat
némelyik párt mint szavaztat! –
Ennyi kurvát, még ha lányban…
A kormányban.
A kormányban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése