2015. június 24., szerda

Kukorelly Endre


KUKORELLY ENDRE

Egy 56 és háromnegyed éves kopasz
kékszemű nagyonnajv fiúcska naplójából

[VAN ÚGY]

Van úgy,
Hogy kritikát írnak rólam egy lapba, és ez azért szemétség.
Nem mondom, én is írok kritikát egy-egy lapba.
De az sosem olyan, mintha rólam írnának kritikát.
Mert én nem vagyok olyan kritikátlan, mint egyesek.
Persze ők sem kritikátlanok,
Hiszen
Kritikát írnak rólam egy lapba.
Akkor ez most hogy is van?

[TEGNAP]

Tegnap
A tévében egy pacák valami hülye szöveget olvasott fel.
Csak úgy, balfüllel figyeltem
(A jobb fülem épp a reggelivel volt elfoglalva: lekváros kenyér)
Aztán jött a képernyőn egy néni,
Aszongya:
Kukorelly Endre verseiből olvasott fel Akárki Samu.
Déja vu:
Azt a szöveget már láttam valahol.
Nem is volt olyan rossz, mi?

[NÁLUNK]

Nálunk
A házakban lifttel lehet fölmenni az ötödikre.
Már persze csak akkor, ha az a rohadt lift működik.
Én (és ez is egy boldogság-cucc)
Mindig gyalog járok.
(Mert engem nem lehet ilyen olcsó kádársággal lekenyerezni!)
Főleg,
Mióta a Szent István telepen a földszint (ahol lakok) nincs is magasan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése