2018. március 21., szerda

Tükörcserepek 21.


Családtervezés

  --Hat gyereket akarok! És mindegyiket másik férfitól – magyarázta Zsuzsa, azzal hanyatt omlott a díványra,és magára húzott.
  Anyám ismerőse volt (talán horgolás-ügyben). Néha-néha feltűnt nálunk. Olyan tizennyolc-húsz éves lehetett, én talán tizenhárom-tizennégy. Aznap este kettesben maradtunk. Bátyáim már megnősültek, elköltöztek, szüleim valami vendégségbe mentek.
  Kigombolta a blúzát. Előbukkantak hatalmas mellei. Melltartó nem volt rajta. És én simogathattam, csókolhattam, emelgethettem azokat a csodálatos melleket! Akkor egyszer, és soha többé. Zsuzsa ugyanis hamar, szinte ésrevétlen eltűnt az életemből.
  De én azóta is rajongok a szép mellekért (igaz, főleg a kisebbek, keményebbek, rugalmasabbak a kedvenceim).
  Fétisnek nem mondanám, mert például későbbi feleségem bokájába is halálos szerelembe estem (egy gyönyörű, kéken átszűrődő ér tette rendkívülivé).
  Így aztán nem lettem egy a hatból. Azt hiszem, szerencsére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése