2018. március 7., szerda

Tükörcserepek 19.



Milyenek a nők?

  Ez titok. Persze a lényeg: a fiúk nadrágot, a lányok szoknyát hordanak. Ezt valamikor minden óvodás tudta. (Az óvodások nagyjából még ma is tudják.) De mi van a szoknya alatt?
  Erre vonatkozóan első megbízható ismereteimet hatodikos koromban szereztem Az emberi test című kiváló, kétkötetes munkából. Úgy kaptam kölcsön szülői engedéllyel egy ismerőstől (anya lelkesedett, lám, mégiscsak érdekel a biológia: „orvos lesz belőle, akárki meglátja, s nem holmi történész, mint a nagyobb bátyja”. Bocs!)
  A szöveg nem nagyon érdekelt, unalmas is volt, nem is nagyon értettem, de volt benne néhány egész alakos ábra, sőt tán fénykép is. Tanulmányozhattam, miben különbözik a férfi és a nő (ránézésre). Bár az egész nem sokat ért. Azt addig is tudtam, hogy a fiúknak van pisilője, a lányoknak nincs, ennyit már az oviban kilestünk (lám, már akkor freudista voltam). 
  Nos, itt a rajzon a fiú (férfi) ezügyben rendben is volt, de a lány (nő) rajzán ott lenn csak egy szépen besatírozott (szőrrel borított?) háromszög volt látható.
„Ez mi lehet?” –törtem a fejem. 
--És hogy tudnak így pisilni egyáltalán?- kérdeztem barátomat, Andrist.
--Ülve.
--Jó. És ?
--Ki tudhatja? - zárta le a témát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése